Uitslag KIC Challenge 100 Feest!

Hallo Allemaal!



Hier zijn we met de uitslag van 

  KIC Challlenge 100 Feest! 



Onze Random-winnaars:





Onze 1e winnares is Crea Nancy
  met  onderstaand kaartje:






******************************




Onze 2e winnaar is Caroline van Sluis
met onderstaand kaartje:




van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil  jullie even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.


Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 





Wij hebben zelf weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:









Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.


Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 



****************************

Wij hebben zelf een prijzenpakket samengesteld dat we verdelen onder de top 3 en de leukste reactie die we op onze Feest Challenge hebben mogen ontvangen. 


De leukste reactie vonden ik onderstaande reactie van Diana Spieker: 


Wat betreft de verdeling van dit prijzenpakket laat ik jullie nog even in spanning.


Reacties

  1. Wat leuk dat mijn kaartje als 2e winnaar uit de bus is gekomen. De andere dames ook van harte gefeliciteerd. Ik heb een emailtje gestuurd.
    Groetjes CAroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie!!!!!! Ik ben super graag gastdesigner! Ik stuur zo een mail!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk. De leukste reactie hihi dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjwel, zo leuk te zien dat ik een winnaar ben bij jullie feestchallenge!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt dat ik in de top 3 sta super leuk. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt dat ik in de top 3 sta super leuk. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat aan de winnaars. Ik was net op de FB gaan kijken. Ik denk niet dat mijn kaartje er tussen zat, heb dit per email doorgestuurd gehad, maar ook op mijn mail geen reactie gehad :( Blijkbaar iets misgelopen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

KIC Challenge 90 Borduren/ geen plaatjes gebruiken!