woensdag 18 januari 2017

Uitslag KIC Challenge 100 Feest!

Hallo Allemaal!



Hier zijn we met de uitslag van 

  KIC Challlenge 100 Feest! 



Onze Random-winnaars:





Onze 1e winnares is Crea Nancy
  met  onderstaand kaartje:






******************************




Onze 2e winnaar is Caroline van Sluis
met onderstaand kaartje:




van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil  jullie even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens bij de sponsor terecht komen.


Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 





Wij hebben zelf weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:









Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.


Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 



****************************

Wij hebben zelf een prijzenpakket samengesteld dat we verdelen onder de top 3 en de leukste reactie die we op onze Feest Challenge hebben mogen ontvangen. 


De leukste reactie vonden ik onderstaande reactie van Diana Spieker: 


Wat betreft de verdeling van dit prijzenpakket laat ik jullie nog even in spanning.


9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat mijn kaartje als 2e winnaar uit de bus is gekomen. De andere dames ook van harte gefeliciteerd. Ik heb een emailtje gestuurd.
    Groetjes CAroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie!!!!!! Ik ben super graag gastdesigner! Ik stuur zo een mail!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk. De leukste reactie hihi dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjwel, zo leuk te zien dat ik een winnaar ben bij jullie feestchallenge!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt dat ik in de top 3 sta super leuk. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt dat ik in de top 3 sta super leuk. Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat aan de winnaars. Ik was net op de FB gaan kijken. Ik denk niet dat mijn kaartje er tussen zat, heb dit per email doorgestuurd gehad, maar ook op mijn mail geen reactie gehad :( Blijkbaar iets misgelopen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé, ik ben zo opgewonden dat mijn gebroken huwelijk is hersteld en mijn man is terug nadat hij mij en onze 2 kinderen heeft verlaten voor een andere vrouw. Na 8 jaar huwelijk zijn ik en mijn man in een of andere ruzie geweest totdat hij me uiteindelijk verliet en naar Californië verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. ik voelde dat mijn leven voorbij was en mijn kinderen dachten dat ze hun vader nooit meer zouden zien. ik probeerde sterk te zijn, alleen voor de kinderen, maar ik kon de pijn die mijn hart kwelde niet onder controle houden, mijn hart was gevuld met verdriet en pijn omdat ik echt verliefd was op mijn man. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wou altijd dat hij bij me terug zou komen, ik was echt overstuur en ik had hulp nodig, dus zocht ik online naar hulp en kwam ik een website tegen die suggereerde dat dr. Mohammed kan helpen om ex snel terug te krijgen . Dus ik vond dat ik hem moest proberen. Ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het toen deed hij een (liefdesbetovering) voor mij. 28 uur later belde mijn man me echt en vertelde me dat hij mij en de kinderen zo erg mist, zo geweldig !! Dus zo kwam hij diezelfde dag terug, met veel liefde en vreugde, en hij verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen bezorgde. Vanaf die dag was ons huwelijk nu sterker dan voorheen, allemaal dankzij Dr. Mohammed. hij is zo machtig en ik besloot om mijn verhaal op het internet te delen dat dr. Mohammed echte en krachtige betoverer is, die ik altijd zal bidden om lang te leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als je hier bent en je je ex nodig hebt of je man is naar een andere vrouw verhuisd, huil niet meer, neem nu contact op met deze krachtige spell-caster. Hier is zijn contactpersoon: e-mail hem op: monicaspiritualtemple@gmail.com, je kunt hem ook bellen of hem toevoegen op Whats-app: +2348134493948

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo allemaal Ik had in het verleden een worstelingsrelatie met mijn man, wat leidde tot een scheiding met mijn eerste man. Nadat ik en mijn ex-man waren gescheiden, kreeg ik nog een kans om opnieuw te trouwen en slechts 2 jaar van mijn tweede huwelijk was er weer een scheiding die me bijna emotioneel doodde. Ik bleef nog twee jaar ongehuwd en een alleenstaande moeder. Eerlijk gezegd was ik er niet echt blij mee, want elke vrouw had een man nodig in haar leven, er was een tijd dat ik mijn eerste echtgenootfoto zag en ik besefte hoeveel ik van hem hield en hem heb gemist. Ik probeerde hem te bereiken, maar er werd mij verteld dat hij verder ging met zijn leven en dat we misschien nooit meer samen zouden zijn. Ik huilde die nacht bitter omdat ik dacht dat ik de man verloor waar ik zoveel liefde voor had. Ik vroeg om advies over wat ik moest doen en een vriend van mij gaf me een contactpersoon van Dr. mohammed Solution Temple, ik raadpleegde hem en op zijn best met zijn krachtige spreuken hielp hij me met een Reunion Marriage Love Spell om mijn ex-man terug te geven voor mij, in slechts 6 dagen had ik betoverer met een spiritueel herenigingsgebed met dr. mohammed alles draait voorgoed in mijn leven, ik woon nu gelukkig weer bij mijn eerste man en los de echtscheidingskwesties op. met de hulp van Dr. mohammed, zijn een man van wijsheid en zorg. Bedankt en ik waardeer alle hulp die je hebt verleend om mijn ex-man weer in mijn leven te krijgen. Ik getuig hier vandaag dat Dr. mohammed krachtig is, het kan alle problemen in een verbroken relatie met liefde oplossen, neem opnieuw contact met hem op voor oplossingen voor elk soort relatieprobleem. E-mail .... (monicaspiritualtemple@gmail.com) Je kunt hem ook bellen of hem toevoegen op WhatsApp + 2348134493948

    BeantwoordenVerwijderen