zondag 27 september 2015

KIC Challenge 69 Dieren!

Hallo allemaal!

Wat leuk dat we toch weer wat meer deelnemers aan het krijgen zijn voor onze challenges, maar dit zal wellicht ook komen door de weers verandering en de dagen die gaan korten. 

Vandaag gaan we alweer van start met challenge 69, en deze keer hebben wij voor jullie het thema Dieren!

Dit omdat het volgende week zondag  wanneer de reminder wordt geplaatst 
Wereld-Dierendag  is. 

Hieronder de voorbeelden van team Groen:















De sponsor voor deze challenge:

Dit is een verrassing!


Wij zouden het leuk vinden als jullie weer meedoen met onze challenge.
Deze challenge loopt tot en met zaterdag 10 oktober 2015 tot 23:00!






12 opmerkingen:

  1. Leuke challenge waar ik zeker aan mee ga doen. Ik kan helaas de kaart nu nog niet plaatsen omdat ze 'm nog niet ontvangen heeft en ook een blogvolger van mij is ;-)
    Ik ga het wel op tijd redden ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een leuke challenge met prachtige kaarten van de DT dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke challenge met prachtige kaarten van de DT dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaartjes hebben jullie weer gemaakt ter inspiratie. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via via kom ik op jullie blog en omdat ik gek ben op beestjes doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke Challenge! Ik doe gewoon weer mee :-)
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mag je overigens met meerdere creaties mee doen aan een challenge? Ik bedoel..ik heb juist nu meer kaarten gemaakt met dieren. Mag ik er meer dan één insturen?

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge, en mooie voorbeeldcreaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke dierenkaarten zijn er al gemaakt
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had so much fun in your challenge! Thank you so much. Hugs :-)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeeld kaarten.
    Ik heb mijn kaart geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeeld kaarten.
    Ik heb mijn kaart geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen