zondag 13 september 2015

KIC Challenge 68 Beterschap!

Hallo allemaal!

De zomer en de zon beginnen ons weer in de steek te laten, en de temperaturen beginnen weer te dalen, en daarom gaan we vandaag van start met onze challenge Beterschap!

Voor team roze komt het weinig voor dat er met digi's wordt gewerkt, maar deze ronde mochten we deze uitdaging aangaan (sorry voor onze designteamleden die ik ben vergeten op de hoogte te brengen) met digi's van My Besties van  Sherry Baldi  

Hieronder de voorbeelden: 



























Onze sponsor is:


Zij sponsort enkele digi's aan de winnaar van deze challenge!

Doen jullie mee? 

Deze challenge loopt tot en met zaterdag 26 september 2015 tot 23:00!




4 opmerkingen:

  1. wat een leuke challenge weer en wat hebben jullie toch weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt, top hoor
    ik heb mijn kaartje ook weer geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik was zo lekker bezig dus heb gelijk maar een tweede kaart geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Challenge ! Ik heb mijn kaartje geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal, leuk om weer eens mee te doen. Ik heb een herfstthema gekozen, omdat de boom voor het raam ook al begint te verkleuren. Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen