zondag 16 februari 2014

KIC Challenge 27 Alles Mag!

Hallo allemaal!

We zijn blij om te zien dat onze vorige challenge met het thema Valentijn weer vele deelnemers met zich heeft meegekregen. 

Wordt gegarandeerd lastig om een top 3 te gaan samenstellen a.s. woensdag, want al jullie creaties zijn prachtig!

Vandaag gaan we weer van start met onze nieuwe challenge. Dit keer met het thema alles mag!

Hieronder de voorbeelden van designteam groen:
















De sponsor voor deze challenge is:


Zij sponsoren een cadeuaubon t.w.v €10,- die besteedt kan worden in hun webshop. 

Deze challenge loopt tot 1 maart 2014 20:00

Doen jullie weer mee?




11 opmerkingen:

  1. beadankt voor de challenge en prachtoge voorbeeldkaarten design team.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt...ik doe leuk mee met mijn vlopje.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige voorbeelden zijn er weer, ik doe graag mee, fijne zondag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeelden, doe weer graag mee!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes.
    Ik wilde mijn kaartje net linken, maar blogs doet vreemd op 't moment. kom vanavond nog weer proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de voorbeelden, mijn kaartje staat erop!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke voorbeelden. ik heb mijn kaart er bij gezet doe dus gezellig weer mee. liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even mijn kaartje opnieuw gelinkt, er was iets fout gegaan met mijn posting op mijn blog. Sorry hiervoor.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke voorbeelden. Mijn kaartje is gelinkt.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke voorbeeldcreaties. Ik doe ook weer mee hoor, net mijn kaartje gelinkt.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen