zondag 2 februari 2014

KIC Challenge 26 Valentijn!

Hallo allemaal!

Hier zijn we weer met de nieuwe challenge, namelijk challenge 26 Valentijn!
Dit omdat 14 februari deze maand Valentijnsdag is, en we hier misschien met z´n alle naar toeleven.
Voor de een betekend deze dag meer dan voor de ander, maar wat is er nu leuker dan een kaartje te maken vol met liefde!! Gewoon omdat je het leuk vindt, of om een ander te verassen. 

Hieronder de voorbeelden van designteam roze.




















De sponsor voor deze challenge is:


Deze challenge loopt tot zaterdag 15 februari 2014 20:00.

Doen jullie weer mee?? 

We hopen dat er weer meer deelnemers gaan meedoen!!





7 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden dames!
    liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie voorbeelden ik doe weer graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeelden en een leuke challenge, ik doe graag mee. Volgster was ik al en ga nu de link in mijn sidebar zetten.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke voorbeelden boordevol inspiratie.. en er zijn nu al een tal van deelnemers, dus zullen nog wel volgen.. Mijn bijdrage staat erbij en gepost op mijn blog.

    Grtjs Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke voorbeeldkaarten. Op de valreep mijn kaartje nog even geplaatst.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er moet me toch iets van het hart wat deze challenge betreft. In een vorige post las ik hier dat jullie teleurgesteld waren dat er zo weinig deelnemers waren.. inderdaad niet fijn, maar ik vermoed dat het volgende aan de basis ligt.
    Ik heb met deze valentijn challenge meegedaan, deze is ondertussen afgelopen en niet 1 DT lid heeft zich de moeite gedaan om te komen kijken naar de kaart op mijn blog, laat staan een reactie te plaatsen. Voor de dames die deelnemen is dat niet fijn, althans zo voel ik het aan. Jullie hebben nochtans voldoende DT leden, aangeven dat er teveel inzendingen waren is een mager excuus, bij veel andere blogs zijn er soms tot 100 deelnemers, maar toch wordt er moeite gedaan om een kijkje te komen nemen en een korte reactie na te laten. Hoe komt het dat mijn kaartje niet eens bekeken werd? Ik kan niet spreken voor andere dames, want dat weet ik niet of het daar ook zo was..No hard feelings hoor, met veel plezier en enthousiasme neem ik deel aan jullie uitdagingen, een beetje support van jullie kant zou wel op zijn plaats zijn.
    Vriendelijke groeten en fijne zondag
    Inge Van Hove

    BeantwoordenVerwijderen