zondag 6 oktober 2013

KIC Schets #12

Hoi iedereen!

Vandaag schotel ik je een dagje in vertraging weer een nieuwe schets voor, die je uiteraard vrij kan gebruiken, ofwel combineert met de lopende challenge van deze maand!  Deze keer heb ik geopteerd om een vierkante kaart te maken (is niet gebruikelijk omdat de portkosten in BelgiĆ« dubbel zoveel zijn dan een gewone kaart).  

Dit is dan de schets van deze maand!


En dit is mijn kaartje geworden.  Op de wimpel moet nog een sentiment komen, maar ik weet nog niet voor welke gelegenheid ik deze wil gebruiken, dus dat komt er nadien wel nog op!


Het papier en stempelafdrukje is van Wild Rose Studio.  Deze was al vooringekleurd, dus dat scheelt ook weer wat werk als je snel een kaart wil/moet maken!
Veel plezier met het maken van kaartjes, en hopelijk probeer je ook even mijn schets uit!

Groetjes,
Vicky

5 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!
    Ga ik ook eens gebruiken.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super leuk kaartje !
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, een schatje. Altijd handig om zonder tekst te maken zodat je als het moment daar is zelf nog kunt invullen waar het voor is.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje en zonder inkleuren lekker snel.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is schitterend gedaan, echt prachtig
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen