zaterdag 22 juni 2013

KIC Sketch #009

Een Sketch op het kaartjes-inspiratie-challenge's- blog


Hallo lieve Blog vrienden 


Het is alweer zaterdag en dan is het tijd voor de Sketch op het 
en vandaag is het mijn beurt om een Sketch 
voor jullie te maken en te laten zien
en deze Sketch is het geworden

            ik heb de maten erbij gezet maar je mag hem altijd kleiner maken
     en dit is het voorbeeld kaartje wat ik er mee gemaakt heb


ik heb dit kaartje gemaakt met de volgende spullen
voor het cardstock heb ik wit  gebruikt van color core
het bruine craft karton
het design papier  is van M.M.E
De digi  is van Sherri Baldy
 en is ingekleurd met copic sketch markers
de border is van Cherry Linn
takjes zijn van Martha Stuward
De bloemen en het kant komen van  Wildorchidcrafts
De parels zijn gemaakt met Tim Holz Liquid pearls White opal
Lint is van the ribbon girls
Sentiment is van LOTV
zo ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.


3 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt ria prachtig en dank je wel het prachtige sketch, ik ben gelijk begonnen en zal als het klaar is mijn uitkomst hier plaatsen.

    Liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ria,
    Super gave uitwerking van je sketch!
    Mooi kleuren combi's en leuk met die bloemen ;)
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, wat een lief,leuk kaartje is dit geworden!
    Ik vind die groene bloemetjes helemaal geweldig uitkomen in deze kaart, top!
    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen