donderdag 18 april 2013

Bloemen maken met snij mallen van Joy/Noor! Design

Eerst wil ik jullie laten weten dat wij enorm blij zijn met al onze nieuwe sponsors! Daarom hebben Kim en ik bedacht om vanaf volgende week te beginnen met de rubriek
Sponsor in de Spotlight! 
Extra aandacht vooronze sponsors die spontaan mee willen meewerken om dit blog tot een succes te maken!

Vanaf volgende week donderdag komt er een rubriek bij...Sponsor
in de SPOTLIGHT! Dus voor de duidelijkheid de1e en 3e donderdag van de maand een TIP van mij en de 2e en 4e donderdag van de maand een Sponsor in de SPOTLIGHT 


 Vandaag heb ik een leuke Tip over het maken van bloemetjes uitgelegd via een flimpje gemaakt door Janet Blauw!


 Leuke spulletjes zijn te verkrijgen bij Creanijn een webshop in BelgiĆ«! Onze zuiderburen hebben inmiddels ook de smaak te pakken van het kaarten maken en het is zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen in de webshop!


Crealing is een leuke winkel in Geldermalsen en buiten een "gewone winkel" (zeker een bezoekje waard) om hebben zij ook een leuke webshop! Ben je op zoek naar leuke spulletjes voor op je kaarten en dan kun je zeker bij deze winkel terecht!

Groetjes van Willie
Ik hoop dat ik jullie weer enthousiast heb gemaakt! Tot volgende week!


1 opmerking: